احلى شباب.. واحلى جروب BlackBullets
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى شباب.. واحلى جروب BlackBullets

احلى شباب .. الــBlackBulletsمنتديات.. شبابية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

منوعااااااااااااااااااااااات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BeSoOoO
.:@($.)أنتبه .. المدير معك.:@($.)
.:@($.)أنتبه .. المدير معك.:@($.)
BeSoOoO

منوعااااااااااااااااااااااات Empty
مُساهمةموضوع: منوعااااااااااااااااااااااات   منوعااااااااااااااااااااااات Icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 3:47 pm

حاسس بخوف عمل بيبعد قلبي عنك معرفش ليه مابقتش حاسس حاجة منك وكتير بكون انسان غريب وانا جوا حضنك
............................................................................................................................................
عبيصرخ وجعي يبكيلك المي يكتبلك ياحبيبي بركي ترجع يشكيلك حالي شو بكيت ليالي نشفو
دمعات عيوني وماعبتسمع........
بعرف انو صعب انكمل قصتنا الغريبة وانك خايف حدك ابقى تبقى لحبيبي تتطلع في شوفك سارح بخيالك

شايف بعيني بكرا شو مخبالك .......
...........................................................................................................................................
تبيني شوفك اقبالي والزم سكوتي تبيني يحترق حالي ويقترب موتي ...السالفة انك حياتي والسالفة انك مماتي

............................................................................................................................................

حبيبي تعالةى بناديلك تتطمني تريحني ماتسبش ايدي من ايدك حبيبي تعالى بناديلك تتطمني تريحني ماتسبش
ايدي من ايدك ماتبعدش عني ولاسانية تحضني نسينس الدنيا واوعدني طول منتا معايا ماتسبش ايدي من ايدك
يانور نور عيني ضميني حسيني يانور نور عيني ضميني حسيني
.............................................................................................................................................
وانا بين ايديك كنت في مكاني ونسيت معاك عمري وزماني والوقت فات وياك سواني قربني ليك سبني اعيش
احساسي بيك بتحدى العالم كلو وانا وياك وبقول الدنيا بحالها ان انا بهواك ان انت حبيبي وقلبي وروحي معاك
قربني ليك سبني اعيش احساس هواك .......
.............................................................................................................................................
مااقدرش اقول احساسي كان لعبة بايديك عشان احساسي هو الي كان حيموت عليك
يانعيش مع بعض حبيبي يانموت احنا الاتنين اوعدني انكون ياحبيبي مع بعضنا في الحالتين ....
خود بالك عليا دي مش معاملة تعاملني بيها ابقى افتكر ليا ايام تعبت عشانك فيها ياريتك بس تفهمني
وماتستهونش لوحدك تبقى مجروجة ومابتبينش لوحدك قد ماضحي وتستحمل اول مابتفكر تنسى
مابتستأزنش ......
بتنديني بعرف صوتك لو كنت بين الوف لانو مافي متلك ياحبيبي غيرك عيني مابتشوف مابتشوف
بجرب ابعد عنك يمكن يتغير احساسي بيرجعني حنيني تبقى عمري واغلى ناسي ........
دنيي غريبة تاخد حبيبي الغالي عقلبي حظي ونصيبي ياماقالو انو القدر مكتوب عجبين البشر ودنيا من دون
شمسة ياليل من دون القمر ....حرام العاشق يفقد حبيبو حرام والقدر يسروق نصيبو حرام والجرح يلقى
طبيبو .........
الك بقلبي تلت ارباعو والربع الباقي ممنوع بركي تلت ارباعو ضاعو حقي بالباقي مشروع يعني بدك ياني
موت ازا مثلا فشل المشروع شو سدقت معقول انا عبمزح معك قلبي كلو الك حتى لو بدي وت انا بعشقك
بتفكر في ايه حبيبي وساكت بس ليه بكلمة بسانية تقولها تاخد قلبي طب قولهالي ولو بعنيك..........
انا سبتك وانت مني ندمانة للنهارضة لو حتى غصب عني ماكنش لازم ارضى انا بطمن عليك
وانا من بعيد لبعيد بخف لو رحت ليك الاقيك حدي جديد مش من حقي العتاب انا سبتك للعزاب
لكن ربي العالم اخلاصي وحبي ليك .....انا حبعد عنك وانا وياك قلبي حتحمل تعبي بعدك الله يعيني
لو صدفة قبلتك صبرني ياربي لايبلك حبي وانت قريب مني........
افتكرلي اي حاجة كانت حلوة مني مش حجرح تاني قلبك حبيبي خلاص سامحني ....انا مش عارف ابعد
عنك انا مش عارف حتى اعيش ولي تعبني بحبك اكتر وانت بعيد ومابتشوفنيش .......
وانا جنبك حبيبي بجد مش عارف اقلك ايه معاك الوقت بعدي محسش بيه واي كلام حيوصف ايه في لحظة
بعيش هوانا وياك كفاية عليا تبقى في حضني وبقى معاك قرب كمان من حضني وحس بالي بحس بيه دنا
من زمان مستني اعيش وياك اللحظة دي ياحبيبي قول بحبك وانا قولها معاك.........
https://bbbeee.yoo7.com
SOMY
.(*$.).*اشراف عام.*(.*$)
.(*$.).*اشراف عام.*(.*$)
SOMY

منوعااااااااااااااااااااااات Empty
مُساهمةموضوع: رد: منوعااااااااااااااااااااااات   منوعااااااااااااااااااااااات Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 3:37 pm

مشكور اخوي BESOOO على الموضوع king

منوعااااااااااااااااااااااات
صفحة 1 من اصل 1